გახსენით მობილურ აპლიკაციაში
თამარ მღებრიშვილის რეცენზია თანამედროვე ესპანელი მწერლის, სარა მესას წიგნზე „ნაიარევი“
ბესიკ ხარანაული ხომ ერთ-ერთი ყველაზე დიდი მაგალითია ჩვენში იმისა, რომ პოეზია არაა უბრალოდ გარითმული ტექსტი, ფსევდოპატრიოტული მჯიღისცემა გულზე, სადღეგრძელო და სკოლის ასაკიდან მოძულებული საზეპიროები.
რეცენზია ნიკოს კაზანძაკისის რომანზე „ძმათა მჭამელები“
არჩილ წერედიანის რეცენზია ბესიკ ხარანაულის წიგნზე „უძებნი შვილი“
რეცენზია გაბრიელ ტანიეს რომანზე „ანგელოზთა საკითხავი“
რეცენზია ანდრეი კურკოვის რომანზე „პინგვინი“
გუგა მგელაძის რეცენზია ირაკლი სამსონაძის წიგნზე „ნუციკოდან ნუციკომდე"
რეცენზია ბექა ახალაიას რომანზე „გველები მაზუთის გუბეებში“
ინტერმეცო გიორგი კეკელიძის ახალი პოეტური კრებულისთვის
ლია სტურუას მის ახალ კრებულზე თავის სახლში საათზე მეტხანს ვესაუბრე. ღმერთს ყურმილი არ აუღია.
ესაუბრა გვანცა შუბითიძე
ილია ჭანტურიას რეცენზია გაბრიელ გარსია მარკესის წიგნზე „გამოცხადებული სიკვდილის ქრონიკა”
ასეთ დროს რომ ვერ დავწერო, გავგიჟდები...
ილია ჭანტურიას რეცენზია დიმიტრი ცეკურასის წიგნზე „კარი“
გუგა მგელაძის რეცენზია ოთარ ჭილაძის დიალოგების კრებულზე „ღრუბელი“
რეცენზია ზაზა კოშკაძის პოეტურ კრებულზე „ამ ლექსის ბოლოს შენ იტირებ“
რეცენზია ნატო ინგოროყვას ლექსების კრებულზე „ისმის ჩემი ხმა?“
„აპოლიტიკური ლექსებიც პოლიტიკურია.“
საუბარი ბექა ქურხულთან – უკრაინული ჩანაწერები
ოქტაი ქაზუმოვის რეცენზია გიორგი ბუნდოვანის პოეტურ კრებულზე „კულტურის სანიტარი“
სიკვდილი პერსონაჟია, რომელიც საზარელი სიჩუმით მოქმედებს და დროგამოშვებით საკუთარ შემზარაობას ამხელს.
„ჩვენ შეგვიძლია ყოველივე ეს დავწეროთ.“
„გემი დავლანდე“ კლასიკური, მოდერნული და პოსტმოდერნული ლიტერატურაა.
„ღმერთის დიაპაზონი“ სიფხიზლის, კომფორტის ზონიდან გამომყვანი პოეზიაა - ჩუმი, უხმაურო, ინტელექტუალური.
ნესტან ნენე კვინიკაძის რეცენზია
ბიჭი იყო ეგა, რო ვძმაკაცობდით-მეთქი.
ერთი ნახვით შეყვარების გჯერათ?
ადრე ვხარობდი გაზაფხულის დღესასწაულით, ახლა კი ძლიერ მასევდიანებს.
ნინო ხარატიშვილი მთლიანად ცვლის კონკრეტული სცენის დასათაურებისა და რემარკის ფუნქციას, სტრუქტურასთან ერთად. აქ მითითებების ნაცვლად სიტყვებად ტრანსფორმირებული შეგრძნებები ჩნდება.
„არასოდეს დავინტერესებულვარ მისი ტრაგედიით... ჩემთვის სასიცოცხლო ძალის მომცემი მისი ინტერესდაკარგული არსებობა იყო.“
ლიტერატურა სიკვდილის შიშთან გამკლავების გზა ხდება ზურაბ ქარუმიძის ახალი ტექსტის, Belacqua-ს მთავარი გმირისთვის, საშუალო ასაკს გადაცილებული მწერალი კაცისთვის
უდიდესი თანამედროვე ესპანელი მწერალი, ხავიერ მარიასი, თხუთმეტი რომანის ავტორია. იგი ერთ-ერთი ყველაზე ტიტულიანი ესპანელი მწერალია.
90-იანი წლების შეცდომები საერთოდ არ გაგვიაზრებია. თითქოს კარი გამოვხურეთ, გამოვკეტეთ და ამაზე აღარ არ ვსაუბრობთ.
ანი დიდიშვილი რუსუდან რუხაძის ახალი წიგნის შესახებ
7 აგვისტოს ღამით დათარიღებული სატელეფონო ჩანაწერები, რომელთა ავთენტურობა ეჭვქვეშ არასოდეს დამდგარა, იტყობინება რუსეთის სამხედრო დანაყოფებისა და მძიმე ტექნიკის შემოსვლას საქართველოს ტერიტორიაზე.
პოეზია ყოველთვის უმცირესობის საკითხავი ლიტერატურა იყო. ფუფუნებასავითაა. ერთგვარი დელიკატესია, რომელიც ყველას არ უყვარს, მაგრამ მაინც ძვირად ფასობს
რაც საკუთარ თავგადასავალში მეგულებოდა, შორს არ მიძებნია.
მკითხველთა სიმრავლე არ ადარდებდა ელიოტს. სწამდა, რომ პოეზია ყველასათვის არ იყო და არც უნდა ყოფილიყო მაღალი პოეზია პოპულარული
ნაწარმოების მთავარი მამოძრავებელი ღერძი გარდამავალ ეპოქაში საბჭოური წესებისა და მყრალი ბუნკერის გამოძახილია.
ფილოლოგი და მთარგმნელი ლევან ბერძენიშვილი საუბრობს ევრიპიდეს "4 პიესაზე".
ავტორი მედეა იმერლიშვილი
სულ: შედეგი
შედეგი არ მოიძებნა, სცადეთ თავიდან
ელ.ფოსტა ან პაროლი არასწორია
გთხოვთ ჩაწეროთ დადასტურების კოდი, რომელიც გამოიგზავნა თქვენს ელ-პოსტის მისამართზე :
უკაცრავად დაფიქსირდა შეცდომა
კოდი გაიგზავნა წარმატებით. გთხოვთ შეამოწმოთ "სპამ" ფოლდერი.
დარჩენილი რაოდენობა: